poniedziałek, 5 października 2015

Rybki

Rybki Dermogal A+EDoskonały kosmetyk do codziennej pielęgnacji skóry, zwłaszcza skóry wrażliwej z problemami(trądzik pospolity, trądzik różowaty,atopowe zapalenie skóry, łojotokowe zapalenie skóry, nadmierne złuszczanie skóry, nadwrażliwość na różne czynniki).Preparat stanowi uzupełnienie pielęgnacji specjalistycznej, wpływającej na poprawę nawilżenia, elastyczność i jędrność skóry.Kosmetyk doskonały pod makijaż.

Sposób użycia:Po ukręceniu „ogonka" kapsułki wycisnąć na skórę i delikatnie rozetrzeć w miejscu stosowania. Używać na oczyszczoną (umytą) powierzchnię skóry.Zawartość: 48 kapsułek po 500 mg ± 5%Skład wg INCI:Oenothera Biennis Oil, Gelatin, Glycerin, Tocopheryl Acetate, Retinyl Palmitate.

Moje pierwsze wrażenie: "fuuuuuuuuuuuuu", nie wyobrażałam sobie, że będę w stanie TO nakładać na twarz. Rybki śmierdziały strasznie, odrzucały mnie.Na szczęście powoli przekonywałam się do nich.Teraz stosuję je codziennie na noc, zamiast kremu. :-)Na umytą, oczyszczoną skórę twarzy nakładam rybkę Dermogal...czasami mam nawet wrażenie, że jedna to za mało...Uważam, że dzięki rybką skóra jest nawilżona, promienna. Ładniejsza i zdrowsza. Ten kto przeboleje zapach z pewnością będzie zadowolony.Nie jestem pewna czy dzięki temu kosmetykowi zmniejszyły mi się wągry na twarzy... czasami jakiś pryszcz też wyskoczy ;-)Ostatnio na oczyszczoną skórę twarzy nałożyłam najpierw Brevoxyl(wybrane punkty na twarzy) następnie Dermogal.Nie wiem czy tak można... ale niczego złego po tym zabiegu nie zauważyłam.Szczerze polecam wypróbować rybki na swojej skórze !

Czy ktoś stosował z tej firmy inne kapsułki(Q-10, keratyna, serum pod oczy z wiesiołka) i zechce się podzielić wrażeniami ?Już zapoznałam się z innymi kosmetykami tej firmy.Ja w piątek wybieram się do SP w celu zakupu nowych kapsułek ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz